Saturday, December 1, 2018

About

Assalamualaikum & Salam Perkenalan buat semua.

Saya Norfaieza. Saya adalah Tasneem Naturel Eksekutif Leader. InsyaAllah saya adalah Master Stokis to-be pada tahun 2019. Amin Ya Mujib. Mohon doakan saya dan team saya yer untuk capai matlamat kami dalam bisnes Tasneem Naturel.

Alhamdulillah, tercapai matlamat saya nak jadi Blogger sebelum berakhirnya tahun 2018. Semoga blog ini akan menjadi satu lagi channel untuk saya berkongsi tentang kehidupan, tips-tips kesihatan khususnya untuk anak-anak dan juga tentang bisnes yang saya dan team saya jalankan.

Sudilah Follow blog saya, dan sudilah juga tinggalkan jejak anda di ruangan komen blog ni yer. InsyaAllah saya akan Follow anda semula.

Sekali lagi, salam perkenalan daripada saya Norfaieza.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...